بیماری فشار خون بالا کلیه با کراتینین 3.6: کنترل آن را برای من امکان پذیر است خب؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری فشار خون بالا کلیه با کراتینین 3.6: کنترل آن را برای من امکان پذیر است خب؟

بیماری کلیوی فشار خون بالا با کراتینین 3.6: من کنترل آن را برای من ممکن است خوب من یک بیمار بیماری کلیوی مبتلا به فشار خون چند سال هستم؟ به تازگی، آزمون نشان می دهد که سطح کراتینین من است تا 3.6، من تعجب می کنم چگونه می توانم کنترل بیماری من خوبی؟ این یک سوال از پست الکترونیکی ما enfermedad-renal@hotmail.com است، در اینجا ما توضیح خواهد داد.

به فرانک، سال فشار خون بالا می تواند صدمه به کلیه ها که باعث افزایش کراتینین شود. شما می دانید، بیماری اولیه بیماری کلیوی است فشار خون بالا، در نتیجه، کنترل خوب فشار خون خود را حیاتی برای بازیابی کلیه مهم است. اما از وضعیت فعلی آن، ریشه مشکل آسیب کلیوی که باعث عملکرد کلیه خود را و افزایش کراتینین کمتر است. بنابراین، برای جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیه خواهد بود که اولین گام در جهت حفظ کاهش عملکرد کلیه و زوال.

گام دوم این است که برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده و در عین حال تعمیر آن قسمت از اختلال عملکرد کلیوی خود (با توجه به بیماری کلیه یک نوع بیماری مزمن پیشرونده است، بنابراین هنگامی که کراتینین افزایش می یابد، بدان معنی است که حداقل 50 درصد از آن عملکرد کلیه در حال حاضر آسیب دیده است). بنابراین، دوم دوره درمان هدف: برای بازگرداندن و بهبود مجموعه عملکرد کلیه را می توان به دست آورد و تضمین شده است.

زیرا در این زمان، کراتینین او تنها به مقدار کمی افزایش تا صدمه به کلیه ها هنوز در مراحل اولیه که درمان سیستمیک (مانند بالا هفت درمان) می تواند به موقع داده شود، عملکرد کلیوی هنوز هم می تواند ترمیم شود و کراتینین به سطوح عادی بازگشت. بنابراین، زندگی عادی را به جلو و بدون نیاز به مورد نارسایی کلیه بیشتر نگران باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی فشار خون، شما می توانید پیام زیر را یا Whatsapp +8615732170898 ترک کنید، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 633
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: